טבעות אירוסין, טבעות נישואין, תכשיטים

טבעות אירוסין ישירות מהבורסה, עד 60% יותר זול מהחנויות!!!

דף הביתאודותמאמריםמועדון לקוחותגלריהצור קשר

טבעות אירוסין
צמידים
עגילים
שרשראות
מבצעים
     

טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
נושא:

תליונים
טבעות מעוצבות
טבעות נישואין

מועדות לקוחות MYRINGS לטבעות אירוסין
טבעות אירוסין
 

צורף תכשיטים

צורף תכשיטים הוא אדם שעיסוקו הוא עיבוד מתכות אצילות (כסף, זהב ופלטינה) לשם ייצור תכשיטים. תכשיטים אלו לעתים מאכלסים אבני חן המשובצות בהן. תהליך העיבוד כולל היתוך וזיקוק (הפרדת החומר הטהור מהפסולת). צורף תכשיטים המעצב בצורפות עכשיוית נוטע את אמירתו העיצובית בצורה משוחררת וחסרת הגבלות.

מה תפקידו של צורף תכשיטים?
צורף יכול לעבוד עצמאית או בצמוד לחנות תכשיטים. לצורף יש את היכולת לשנות או לייצר תכשיט חדש העונה בדיוק למאוייך ומתאים למידות הגוף. הוא יוכל להרכיב על הטבעת הישנה אבני חן, או לעצבה מחדש (ובכך גם להוזיל עלויות), אולם דוקא משום שאינה נמצאת בקטלוג או חלק מפס ייצור קודם, הטבעת שייצר היא טבעת יחודית וצריכה לקלוע לטעמך- מהדמיה למציאות. לכל צורף יש את הדרך שלו לדמות את הדגם- אחד יצייר וירשום, השני יראה זאת בדרך ממוחשבת, השלישי יראה זאת מקטלוג קיים. על הלקוח לאשר זאת טרם העשייה, כך שתהיה הבנה מלאה לגבי הדגם ולאחריה הסכמה וביצוע מדויק.

היכן ניתן להשיג תכשיטים של צורף תכשיטים?
אומן המייצר תכשיטים משלו, יוכל למכור את תכשיטיו עוד משלב הקורס, אולם צורף תכשיטים מוסמך יוכל למכור את תכשיטיו בירידים, בחנות משלו, באתר אינטרנטי או בצמוד לחנות תכשיטים כאשר הוא מעבד תכשיטים מחדש, מתאים למידות הגוף, מוסיף אבן- חן או מוכר את תכשיטיו שלו, כשיש לקונה אפשרות למדוד ולהתאים את הצבע לגוף.

 
טבעות אירוסין, טבעת אירוסין


טבעות אירוסין יוקרתית טבעות אירוסין בעיצוב טוויסט טבעות משובצות יהלומים טבעות אירוסין קלאסי ייחודי טבעת אירוסין זהב לבן טבעות זוכות פרסים טבעות זהב לבן לאירוסין טבעות לנשים צעירות טבעות אירוסין חושנית טסעת אירוסין סוליטר זהב טבעות אירוסין משובצות יהלומים סוליטר קלאסי טבעות מלכותיות טבעות אירוסין רחבות טבעות אירוסין טוויסט פרחים טבעות אירוסין טוויסט זהב טבעות אירוסין אומנותית חדשנית טבעות אירוסין מדונה טבעות אירוסין מעוצבות מודרני טבעות אירוסים מלכותיות קלאסיות טבעות אירוסין זהב לבן מוקפד אירוסין סוליטר שיניים טבעות אירוסים עדינה טבעות אירוסין סטייל אנגלינה טבעות אירוסין דגם ריטה פרינסס טבעת אירוסין יהלום גדול טבעות אירוסין ענבר טבעות אירוסין סוליטר שני טבעות אירוסין עיצוב מרינה טבעות אירוסין אהובות טבעות אירוסין קסם הטוויסט טבעות אירוסין מאי טבעות היהלום טבעות אירוסין קלאסי נקי טבעת אירוסין יהלומי איכות טבעת אירוסין 70 יהלומים טבעת יוקרה טבעת אירוסין שירי טבעת אירוסין זהב לבן קלאסי טבעת יהלום גרייס טבעת יהלומים פריס הנסיכה הלבנה טבעת יהלום ייחודית טבעת אירוסין סלין טבעת נישואין הלן טבעת נישואין שארלוט טבעת נישואין מדלן טבעת נישואין גייד תליון יהלום מרשים תליון עניבה תליון יהלומים מיוחד- עלה תליון basket קלאסי עגילים קלאסיים עגילים - תמיד באופנה עגילים יוקרתיים עגילים מחמיאים במיוחד תליון קלאסי משובץ תליון מעונב תליון לאירועים תליון יסמין טבעת אליזבט טבעת מוניקה טבעת אשלי תליון יהלום בשיבוץ קלאסי טבעת קייסי עגילי יהלום בשיבוץ סוליטר טבעת קימברלי טבעת קריסטין טבעת קלי 
גלול תצוגת קולקצייה שמאלה

כל הזכויות שמורות לאתר MyRings - חנות התכשיטים שלך ברשת. ברוכים הבאים לחנות התכשיטים וטבעות האירוסין והנישואין MyRings - כל התכשיטים אצלנו בחנות מיוצרים תוך הקפדה על איכות התכשיט ועל עיצובו הייחודי והמקורי. תוכלו לגלוש באתר ולצפות בגלריית התכשיטים שלנו. בין היתר תמצאו באתר תכשיטים כגון: טבעות אירוסין, טבעות נישואין, טבעות יהלום ועוד. בנוסף נשמח לארח אתכם בספריית המאמרים שלנו ולקבל מידע מעמיק יותר על עולם התכשיטים, כך תוכל לרכוש טבעות אירוסין או טבעות יהלומים לאשתך

מפת אתר | צור קשר