טבעות אירוסין, טבעות נישואין, תכשיטים

טבעות אירוסין ישירות מהבורסה, עד 60% יותר זול מהחנויות!!!

דף הביתאודותמאמריםמועדון לקוחותגלריהצור קשר

טבעות אירוסין
צמידים
עגילים
שרשראות
מבצעים
     

טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
נושא:

תליונים
טבעות מעוצבות
טבעות נישואין

מועדות לקוחות MYRINGS לטבעות אירוסין
טבעות אירוסין
 

לימודים בתחום עיצוב התכשיטים

עולם התכשיטנות הינו עולם נוצץ מאתגר ומכיל בתוכו אפשרויות להתפחות עצמית. אז אתם נמשכים לתכשיטים ורוצים לדעת איך להפוך את התשוקה למקצוע? הנה כל הפרטים: עולם הצורפות והגמולוגיה הום עולמות חופפים זה לזה. אין יהלום שנמכר ללא התכשיט בו הוא משתלב ואין תכשיט שנמכר ללא יהלוך או אבן חן כזו או אחרת שמקשטת אותו. בשל סיבה ייחודית זו, רוב אנשי המקצוע העוסקים בתחומים הללו לרוב לומדים גם את התחום החופף וכך למעשה מרחיבים את ירעתם בעולם התכשיטנות ותעשיית היהלומים במטרה למשוך את קהל הלקוחות הגדול ביותר. אתם מרגישים שנושאים אלה מושכים אליהם אבל אתם לא מכירים אותם כל כך טוב? במיוחד בשבלכם אנחנו כותבים את המאמר הבא וכעת נכיר לכם את הקורסים המכשירים את אנשי המקצוע הן בתחום הגמולוגיה (יהלומנות) והן בתחום עיצוב התכשיטים. כל שעליכם לעשות כעת זה לבחור מה מתאים לכם יותר. להלן המידע אודות לימודים בתחום עיצוב התכשיטים והגמולוגיה:
 
קורס עיצוב תכשיטים (צורפות)
קורס עיצוב תכשיטים הינו קורס המלמד את החומרים השיטות באמצעותם יוצרים אנשי המקצוע תכשיטים מסוגים שונים באופן מקצועי ובמהירות מדהימה. במהלך הקורס הסטודנטים נחשפים לתכנים המועברים אליהם באמצעות הרצאות פרונטליות העוסקות בתכנים תיאורטיים יחד עם סדנאות והתנסויות מעשיות. במהלך אותם שיעורים הסטודנטים לומדים להכיר מהם ההבדלים בין סוגי המתכות הקיימות בשוק וכן את המידע החשוב לדעת אודות קריסטלים ואבני חן בהם משתמשים בדרך כלל באמנות הצורפות. במהלך הקורס הסטודנטים עומדים במבחנים ומטלות אישיות הבוחנות את השליטה והידע התאורטי שלהם, בו בזמן שהם מכינים תיק עבודות המראה את היכולות המעשיות שלהם בשיטות שנלמדו במהלך הקורס.

קורס גמולוגיה (יהלומנות)
ענף היהלומנות נחשב לאחד הענפים העשירים במשק ובשל כך מדובר בענף מורכב בייחודיותו מה שמוביל את אנשי המקצוע לעבוד במשך שנים רבות כדי באמת להיות אנשי מקצוע בעלי ידע רחב בתחום. הסיבה לכך היא שמדע הגמולוגיה מתעסק לשדה הענק שנקרא אבני חן ובמשך הקורס לומדים הסטודנטים כיצד מזהים T, האבנים, לפי מה מדרגים אותם, טיםול בחומר הגלם (הכולל ביצוע חיתוכים) ותמחור האבן לאחר התוצאה הסופית. תכני הלימוד בקורס גמולוגיה עצמו עוסקים בנושאים כגון: ליטוש אבנים, זיהוי אבני חן, דרגות ניקוי, החזר אור, מבנה פנימי, מציאת פגמים, אבחון בתנאי מעבדה, מסחר באבני חן, תורת אבני החן, צבעים, הערכת תמחור ועוד.

תנאי קבלה לקורסים השונים
לסיכום, מדובר בתחום שישראל נחשבת לבולטת במיוחד בשוק העולמי ועיקרו מבוסס בבורסת היהלומים ברמת גן, שם גם ממוקמים רוב מוסדות הלימודים בתחום הגמולוגיה. הקורסים בנויים במטרה להכשיר את הסטודנטים לעבודה עצמאית בין אם כשכירים במשרדים לאבחון וביקורת של תכשיטים, או כתכשיטנים המייצרים תכשיטים לפי בקשת הלקוח. תנאי הקבלה לקורסים דורשים כי המועמדים הניגשים למוסדות הלימוד יהיו בעלי תעודת 12 שנות לימוד לפחות (חלקם אף דורשים תעודת בגרות מלאה), שליטה טובה בשפה האנגלית ומעבר של ראיון קבלה לצורך התאמה של המועמדים למוסדות הלימוד.

לקבלת המידע המלא אודות לימודים בתחום התכשיטנות על כל גווניו, השאר פרטיך ואנו ניצור עמך קשר בהקדם.

 
טבעות אירוסין, טבעת אירוסין


טבעות אירוסין יוקרתית טבעות אירוסין בעיצוב טוויסט טבעות משובצות יהלומים טבעות אירוסין קלאסי ייחודי טבעת אירוסין זהב לבן טבעות זוכות פרסים טבעות זהב לבן לאירוסין טבעות לנשים צעירות טבעות אירוסין חושנית טסעת אירוסין סוליטר זהב טבעות אירוסין משובצות יהלומים סוליטר קלאסי טבעות מלכותיות טבעות אירוסין רחבות טבעות אירוסין טוויסט פרחים טבעות אירוסין טוויסט זהב טבעות אירוסין אומנותית חדשנית טבעות אירוסין מדונה טבעות אירוסין מעוצבות מודרני טבעות אירוסים מלכותיות קלאסיות טבעות אירוסין זהב לבן מוקפד אירוסין סוליטר שיניים טבעות אירוסים עדינה טבעות אירוסין סטייל אנגלינה טבעות אירוסין דגם ריטה פרינסס טבעת אירוסין יהלום גדול טבעות אירוסין ענבר טבעות אירוסין סוליטר שני טבעות אירוסין עיצוב מרינה טבעות אירוסין אהובות טבעות אירוסין קסם הטוויסט טבעות אירוסין מאי טבעות היהלום טבעות אירוסין קלאסי נקי טבעת אירוסין יהלומי איכות טבעת אירוסין 70 יהלומים טבעת יוקרה טבעת אירוסין שירי טבעת אירוסין זהב לבן קלאסי טבעת יהלום גרייס טבעת יהלומים פריס הנסיכה הלבנה טבעת יהלום ייחודית טבעת אירוסין סלין טבעת נישואין הלן טבעת נישואין שארלוט טבעת נישואין מדלן טבעת נישואין גייד תליון יהלום מרשים תליון עניבה תליון יהלומים מיוחד- עלה תליון basket קלאסי עגילים קלאסיים עגילים - תמיד באופנה עגילים יוקרתיים עגילים מחמיאים במיוחד תליון קלאסי משובץ תליון מעונב תליון לאירועים תליון יסמין טבעת אליזבט טבעת מוניקה טבעת אשלי תליון יהלום בשיבוץ קלאסי טבעת קייסי עגילי יהלום בשיבוץ סוליטר טבעת קימברלי טבעת קריסטין טבעת קלי 
גלול תצוגת קולקצייה שמאלה

כל הזכויות שמורות לאתר MyRings - חנות התכשיטים שלך ברשת. ברוכים הבאים לחנות התכשיטים וטבעות האירוסין והנישואין MyRings - כל התכשיטים אצלנו בחנות מיוצרים תוך הקפדה על איכות התכשיט ועל עיצובו הייחודי והמקורי. תוכלו לגלוש באתר ולצפות בגלריית התכשיטים שלנו. בין היתר תמצאו באתר תכשיטים כגון: טבעות אירוסין, טבעות נישואין, טבעות יהלום ועוד. בנוסף נשמח לארח אתכם בספריית המאמרים שלנו ולקבל מידע מעמיק יותר על עולם התכשיטים, כך תוכל לרכוש טבעות אירוסין או טבעות יהלומים לאשתך

מפת אתר | צור קשר